Ik heb een dagvaarding ontvangen en kan het hele bedrag niet in een keer betalen en ik wil graag een betalingsregeling treffen
Wij kunnen ons voorstellen dat het soms niet mogelijk is om het totale bedrag in een keer bij ons te voldoen. Als u niet in één keer kunt betalen, maar er wel van overtuigd bent dat u uw schuld in termijnen kunt betalen dan kunt u een verzoek doen voor een betalingsregeling. U kunt hiervoor het formulier betalingsregeling invullen. Wij gaan dan kijken of dit tot de mogelijkheden behoort.
Ik heb een dagvaarding ontvangen, als ik nu betaal hoef ik dan niet de kosten van de dagvaarding te betalen
Omdat de deurwaarder al bij u is langs geweest en de dagvaarding al is aangebracht bij de rechtbank, is het niet mogelijk de kosten van de dagvaarding terug te draaien.
U zult dus de hoofdsom + de dagvaarding, rente en incassokosten moeten betalen.
Ik heb iets ontvangen van jullie maar ik weet niet waar een en ander betrekking op heeft
Op al onze correspondentie staat een dossiernummer vermeld. Als u vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen. U vindt het directe telefoonnummer bovenaan de brief. Met behulp van het dossiernummer kunnen wij u verder helpen.
Er is beslag gelegd op mijn inkomen en nu?
Het kan voorkomen dat, om wat voor reden dan ook, wij ons genoodzaakt voelen om over te moeten gaan tot beslaglegging op uw inkomen. Dit houdt in dat wij, op basis van uw inkomen en leefsituatie een beslagvrije voet uitrekenen, (dit zijn wettelijk vastgestelde bedragen).
Een beslagvrije voet is het gedeelte van uw inkomen waar uzelf iedere maand recht op heeft. Het inkomen boven de beslag vrije voet zal naar ons worden overgemaakt. Dit bedrag zal maandelijks van uw openstaande schuld worden afgeboekt.
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Van der Meer Incasso & Gerechtsdeurwaarders nemen klachten zeer serieus.
Indien u het gevoel heeft dat u onjuist bejegend bent of zich niet begrepen voelt om wat voor reden dan ook, dan kunt een klacht indienen.
U kunt hiervoor ons klachtenformulier gebruiken.
U kunt uw klacht richten aan:
Van der Meer Incasso & Gerechtsdeurwaarders
O.v.v. Klacht
Postbus 84
1800 AB Alkmaar
Of per e-mail naar: info@dwkvandermeer.nl
Uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld.
We zijn u graag van dienst.
Hoe nu verder?
We zijn u graag van dienst.
Hoe nu verder?
U kunt ons een voorstel doen.
BetalingsregelingPer 1 mei: Versneld hoger beroep door second opinion...
Lees verderDigitaal procederen in alle familie- en jeugdzaken breidt uit met 4 rechtbanken...
Lees verderDigitaal procederen in alle familie- en jeugdzaken bij eerste 4 rechtbanken...
Lees verderRechtspraak bepleit uitstel van vastleggen procesafspraken in wetgeving...
Lees verder